Sakinah, 18. An ailurophile. Stillo's ♥. Stitch's biggest fan. OHANA! in love and still counting. This is my network. Do follow me when you have time.
Tiga
on Sunday, August 4, 2013 @ 11:33 PM
0 comment (s)

Suatu perasaan yang tidak dapat ditafsirkan.
Melihat kegembiraan serta keseronokan yang terpancar di wajah mereka.

Cemburu? Bukan.
Kecewa? Bukan.
Jadi apa? Aku pun tidak tahu. 
Segala macam perasaan bercampur aduk. 
Mungkin kerana kisah silam yang membuatkan aku berperasaan sebegini.

Bagi aku semua itu tidak adil. 
Kerana apa? Kerana aku dipersalahkan atas perkara yang mereka lakukan kemudiannya.
Dunia ini memang tidak adil. Tak akan pernah adil.

Hal ini membuatkan aku berasa tidak ingin bercampur lagi dengannya.
Diserang secara berjemaah. Dilakukan dengan secara berjemaah juga. Nice.

Akhir kata,
"Sabar ito0o0o0o Indah"



« older posts newer posts »
No you can't, darling. :)