Sakinah, 18. An ailurophile. Stillo's ♥. Stitch's biggest fan. OHANA! in love and still counting. This is my network. Do follow me when you have time.
Enam
on Wednesday, August 7, 2013 @ 12:03 AM
0 comment (s)



Masih cuba memajukan diri ke arah yang lebih baik.
Untuk kesejahteraan bersama dan kebaikan diri.
Bagiku, masih belum terlambat. Selagi aku belum terikat. Selagi itu aku masih punya waktu.

Suatu hari nanti. 
Ya, suatu hari nanti... Aku bisa melakukan semua itu. 
Dengan izin Allah, aku boleh.
Jangan pernah berputus harap kepada-Nya yang pastinya :-)

Meski sering diasak supaya boleh.
Hal itu sedikit sebanyak memotivasikan diri untuk boleh melaksanakannya.
Aku yakin, aku boleh! :-D

"Macam perempuan nak di pujuk-pujuk, tak kuasa saya"



« older posts newer posts »
No you can't, darling. :)