Sakinah, 18. An ailurophile. Stillo's ♥. Stitch's biggest fan. OHANA! in love and still counting. This is my network. Do follow me when you have time.
Silam.
on Monday, October 14, 2013 @ 1:02 PM
0 comment (s)


Bismillahirrahmanirrahim.

Aku telah membuat satu keputusan yang aku sendiri tak jangka aku akan buat pada hari ini.
Aku pernah menyuarakan untuk berbuat demikian.
Tetapi bukannya aku sungguh-sungguh mahu melakukannya.
Namun, pada hari ini.. 
Aku telah tekad untuk melakukannya.

Aku telah memohon maaf kepada semuanya sebelum pergi.
Aku nekad.
Nekad. Mahu pergi. Dari kamu semua.
Kerana apa?
Kerana hati aku jadi sakit.
Kisah silam kita berbangkit.
Dan aku yakin, hanya aku sorang yang sakit.
Dan, aku seorang sahaja yang ingat akan peristiwa itu.
Lalu, demi mengurangkan rasa sakit.. 
dan melupakan kisah tersebut..
dan tidak mahu kalian mendapat dosa kerana sakit ini..
Lalu, aku nekad untuk pergi dari kalian semua. 
Biar aku pupuk rindu aku pada kalian dari jauh.
Melihat gelagat kalian dari jauh.
Atau, aku tidak perlu tahu tentang kalian langsung?
Bergantung. 
Bergantung kepada hati aku.
Ku kenang kalian dalam doa ku.
Ku maafkan kalian, cuma apa yang kalian lakukan padaku...
Cukup tak adil.. Cukup tak adil..
Dan kini peristiwa itu masih lagi menghantui aku.
Dan aku sakit.. Sakit..
Masih payah untuk menerimanya. Menghadamnya.
Payah. 
Ya Allah, kuatkan hati aku.
Kuatkan aku, Rabb.
Lembutkan hatiku, Ya Allah.
Ampunkan dosaku, ampunkan dosa kami.
Sesungguhnya, kami hambamu yang dhoif.. Ya Ilahi.
Wassalam.



« older posts newer posts »
No you can't, darling. :)