Sakinah, 18. An ailurophile. Stillo's ♥. Stitch's biggest fan. OHANA! in love and still counting. This is my network. Do follow me when you have time.
Takut
on Saturday, October 12, 2013 @ 4:56 PM
0 comment (s)

Aku takut.
Takut yang aku sendiri tidak dapat tafsirkan bagaimana.
Takut yang teramat.
Takut yang sakitnya rasa seperti ditoreh-toreh.

Aku memang payah untuk terima manusia.
Tetapi, sekali aku sudah terima..
Ku buka pintu ku seluas-luasnya..
Untukmu yang berjaya curi hatiku.

Itu kelemahanku.
Terlalu membuka pintu hati.
Sehingga nanti aku yang tersakiti.
Kenangan dahulu menyesakkan diriku.
Bisa menghentikan nafasku untuk seketika.
Membuatkan aku takut.
Setakut-takutnya.

Takut terkena untuk kali kedua.
Takut.
Aku takut,
Aku berlindung padaMu, Ya Rabb.
Wassalam.



« older posts newer posts »
No you can't, darling. :)